Echt zo'n 2de dag

17 mei 2014 - Virieu-le-Grand, Frankrijk

Het woord van vandaag is KOUD, vannacht was het echt erg. Overdag en 's avonds ook erg koud gehad. Het weer ziet er prachtig uit, blauwe lucht en een zonnetje maar die wind..... We waren om 9.00 uur vlot weg maar vandaag niet zo fijn gereden. De F650 van Eveline liep niet goed en sloeg steeds af. Nadat ik, Eveline, werkelijk op de drukste rotonde van deze route stil stond, schoot de adrenaline wel even tot mijn kruintje. Wat er precies aan de hand is, blijft onduidelijk.
Uiteindelijk kwamen wij om 17.00 uur op de camping aan, werkelijk vergane glorie maar een prachtige plek aan het water! Een hele aardige campingbeheerder die er van uitging dat als je zijn Frans niet verstond, je het wel begreep als hij héél hard ging praten.

Vandaag 422 km gereden, 's avond heeft Jur de benzinetoevoer van de F650 verbeterd. Toch jammer, thuis goed onderhouden en liep hij als een zonnetje.

Helaas geen internet vandaar dit verslag een dagje later.

Dus..... echt zo'n tweede dag!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pa:
    19 mei 2014
    Jammer dat de motor kuren vertoonde.Mijn Tomos deed het altijd. Klasseverschil hé.