Regenachtige dag

19 mei 2014

Vannacht al een paar keer wakker geworden van regendruppels op de tent. BAH. Vanmorgen wel droog opgestaan maar dat duurde niet lang. Eindelijk wel een heerljke warme douche. De tent ingepakt  met regen en ook bijna de hele route regen gehad. Route Napoleon vervolgd, richting Castellane, blijft een schattig dorpje. Op het dorpsplein spraken wij een BMW koppel die reden op een Slowaakse motor die uit Australië kwamen. Zij hadden net Sardinië en Corsica gereden en waren lyrisch over de mooie motorwegen. We hebben de route hervat richting Cagnes Sur Mer (in de buurt van Nice). Prachtige rustige bergweg met veel tunneltjes en bochten, filmpje volgt. In Cagnes de tent gezet op camping Le Colombier, even moeilijk  te vinden aar heerlijk rustig en mevrouw houdt van motorrijders op haar Camping.

Nu lekker aan de wijn en ons verheugend op de boottocht naar Corsica. Dan gaat onze reis pas echt beginnen want dan is alles nieuw. De afgelopen 4 dagen stonden echt in het teken van de overbrugging naar de boot. We zien er met plezier naar uit.

1. Serena amara en justin:
    19 mei 2014
    ziet er top uit
    hoop dat jullie beter weer krijgen
    hier in nederland is het zomers warm
    groetjes van serena amara en justin
  2. Els Cordes:
    20 mei 2014
    Dag Jurrie & Eveline,
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Jammer van de regen maar daarna komt vast de zonneschijn;). Een fijne en vooral rustig overtocht naar Corsica.
    Groet, Els
  3. Carla:
    20 mei 2014
    Hoi Jur en Eef,
    Geweldige reis!!! Leuk jullie weer te volgen.
    Geniet ervan. Gr. Carla
  4. Helen:
    21 mei 2014
    Hallo daar in het zuiden,
    leuk om jullie reisverslag weer te lezen! Ik hoop dat Corsica bevalt en dat jullie veel moois zie . Blijf genieten! Groetjes, Helen