Rondjes om de camping

29 mei 2014 - Costa Rei, Italië

Eindelijk warm opstaan, de temperatuur in de ochtend liep al snel op naar een dikke 20 graden. In de zon aan de koffie, met als uitzicht een groepje flamingo's die voor de camping in het water stonden te vissen. Wat een gaaf uitzicht. Na het ontbijt hebben we een heerlijk stuk langs het strand gelopen, vlak langs de 5 flamingo's.

in de middag zijn we naar de punt van de Costa Rei gereden, een natuurgebied. Op de heenweg reden reden wij langs een aaneenschakeling van lege vakantiedorpjes.

Om kwart voor 2 kwamen we bij een grote supermarkt en gingen op zoek naar ons avondeten. Klokslag 2 uur, met een half karretje eten, ging het licht in de supermarkt uit en nee... geen storing. Dit dwingt de klanten de supermarkt te verlaten, er wordt niets gezegd en het personeel gaat met zn armen over elkaar naar de klanten staren. Tsja, dan kennen ze de Nederlanders nog niet, we hebben rustig afgewinkeld en om 10 over 2 verlieten wij de winkel. Vervolgens hebben we de hele middag op de camping rondgehangen.

Morgen op weg naar de boot van Cagliari naar Palermo.

Voor nu, welterusten